środa, 26 listopada 2014

Informacja

Hej wszystkim!
Piszę w sprawie następnego rozdziału. Jest mi strasznie przykro, ale niestety kilka spraw mi się skomplikowało i następny rozdział pojawi się najwcześniej 13 grudnia. Bardzo Was przepraszam, ale muszę skupić się na liceum, a jednocześnie przygotowuję się z zespołem do konkursu. Konkurs już za chwilę, a jeden kolega się wykruszył i wszystkie nuty trzeba od początku pisać, no i się ich na nowo uczyć. Taki urok zespołów kameralnych, gdzie bez jednego muzyka cały zespół leży...
Jeśli ktoś z Was uczył się kiedyś w szkole muzycznej to sam wie jak czasem trudno pogodzić dwie szkoły ;)
Jestem jednak pełna optymizmu i mam nadzieję, że szybko się uporam z problemami i będę mogła do Was wrócić. Życzcie mi, no i moim kolegom ;) powodzenia, bo naprawdę się przyda.
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz